Millet Partisi’nin Malatya’daki 42 yıllık teşkilat faaliyetleri sona erdi. Uzun yıllardır il başkanlığı görevini yürüten Said Korkut, parti yönetiminin aldığı karar doğrultusunda Malatya İl Teşkilatı’nın kapatıldığını açıkladı.
42 yıldır Millet Partisi’nin Malatya’daki çalışmalarını yürüttüğünü belirten Said Korkut, şuan il dışında olduğunu ve her 15 günde bir Malatya’ya gelerek teşkilat faaliyetlerini sürdürdüğünü söyledi. 6 Şubat depremlerinin ardından da kenti terk etmediklerini ifade eden Korkut, alınan kararın kendilerini derinden üzdüğünü dile getirdi.
Parti binasındaki eşyaların toplandığını kaydeden Korkut, yıllarını verdiği teşkilatın kapanmasının kendileri açısından büyük bir hayal kırıklığı olduğunu belirterek, partilerine ve davalarına imkanları ölçüsünde hizmet ettiklerini ifade etti.
Malatyalılara da veda eden Korkut, bugüne kadar destek veren herkese teşekkür ederek haklarını helal etmelerini istedi. Kendisinin de tüm Malatyalılara hakkını helal ettiğini belirten Korkut, Konya’da yaşayan bir kardeşleri olarak kapısının her zaman açık olduğunu söyledi.
Teşkilatın kapatılmasıyla birlikte Millet Partisi’nin Malatya’daki resmi örgütlenme faaliyetleri de sona ermiş oldu.